2 Eylül 2010 Perşembe

İFW Genel Yorum


  İstanbul fashion week maratonu bitti. Tüm bloggerlar bunu konuştuğu için ben biraz kısa kesmek istedim.Bu yüzden EN beğendiğim defilelerden 1-2 parça göstereceğim :) İFW'de bazı tasarımcıların kıyafetlerine hayran kaldım ama bazı tasarımcılar beni çok büyük hayal kırıklığına uğrattı. Bu sezonun EN beğendiğim kolleksiyonları: Günseli Türkay, Atıl kutoğlu, Özlem Kaya, Özlem Süer ve tabiki Zeynep Tosun oldu.


Günseli Türkay defilesinin en beğendiğim tasarımı.


Atıl Kutoğlu defilesinin beğendiğim tasarımları


Özlem Kaya defilesini baştan sona bayılarak izledim. Salaş kıyafetleri oldum olası severim zaten :) Ayrıca kıyafetler normalde de giyilebilecek düzeyde olduğu içinde böyle sevgi pıtırcığı gibi dolaşmış olabilirim o gün :)

 
Özellikle bu etek-şorta BA-YIL-DIM. Bunu alırsanız çok fena bozuşuruz ona göree :D

 

Özlem Süer tasarımı bu elbise de harikaydı diyebilirim. --> 

Zeynep Tosun'un bu Lady Gaga'msı elbisesi de süpeerdi :D

                                                                                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder